Julkort del 1

Jag lovade ju igår att jag skulle visa de julkort jag gjorde och här kommer de:



Röd cardstock, papper från Cosmo Cricket "Oh Joy", stämpel från Panduro färglagd med Promarkers, punchinella, velourband och brads från Reprint




Blå cardstock, stjärna i papper från Cosmo Cricket, snöflinge-brad från Reprint, embossad stämpel i silver samt velourband. (Embossingen på denna stämplen blev inte riktigt bra, "färgen" kommer utanför motivet och kladdar ner.)



Röd cardstock, mönstrat papper från Cosmo Cricket "Oh Joy", stämpel från Panduro färglagd med Promarkers, jultag, pompom-band och glitter-liner.



 


Kommentarer
Postat av: Penni

Du har kommit igånng med pandurostämplarna ser jag ;) Jättefint!!



Embossing kan vara svårt att få till tyckte jag med..vill ju ofta bli färg jämte.. ett tips jag brukar göra fast det är aptråkigt är att ha en liiiten pensel och borsta bort överflödigt innan man värmer. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback