Kan man få för mycket papper?

Skulle plocka fram alla mina julpapper för att ha alla på ett ställe så jag slipper bläddra fraaam och tillbaaaka i pappershögarna. Men när jag plockat fram alla så var det visst väldigt många så jag hade svårt att välja vilka jag skulle börja med.

I Nook-paketet som jag fick idag var det 15 papper, sen hade jag inhandlat 14 papper i scrapaffären igår.........sen var jag hos Landstoken på deras julkväll och hade köpt en del papper (som jag hade glömt bort, fastän det bara var två veckor sen) och sen hade jag en del kvar från förra året. (Mamma, du kan låtsas att du inte läst detta om du skulle se det ;-) )
Jag vet att man ska använda de papper man har innan man köper nya, men jag kunde liksom inte låta bli.....de är ju så fina =)

Så, kan man få för mycket papper?.............................nä ;-)

Men nu har jag fått ihop fyra kort i alla fall, fotar dem imorgon för det är så dåligt ljus härinne nu.

Nu blir det CSI och en pepparkaka!


Kommentarer
Postat av: Linda

Helt klart så kan man aldrig få för många papper ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback