Min julklapp...

..........till mig själv har jag precis klickat hem nu! I år blev det lite lyx i form av lite skönhetsprodukter från mitt favoritmärke för tillfället, Dermalogica. Dermalogica säljs i Sverige till största delen på salonger men även i en del webshops, det är bara så fruktansvärt dyrt här. Så nu fick det bli en beställning från brittiska Jersey Beauty Company! Att beställa härifrån är betydligt billigare än att köpa det i Sverige, inte riktigt halva priset men inte långt därifrån och nu när dollarn gått upp så blir det även billigare än att beställa från USA.

Det är första gången jag handlar via Jersey Beauty Company och enligt hemsidan tar leveransen 3-7 dagar och det är fri leverans inom EU! Bra va?? Denna gången beställde jag dessa tre godbitar som gör underverk för hyn:


Active moist, Special cleansing gel och Multi-active toner.
Så nu hoppas jag att de hinner komma innan jul så jag kan slå in dem i ett fint paket till mig själv! Det är ju roligt att öppna paket på julafton ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback