Nytt familjealbum

Oj oj oj vad jag har pysslat på sistone! Var ett tag sen jag la in nåt här i bloggen, men jag har hållt på med ett projekt som är roligare att visa när det är helt klart, och det är det nu! =)

För ungefär ett år sen gjorde jag ett
familjealbum till Rickards systerdotter Emma när hon fyllde 2 år, och nu hade jag fått en förfrågan från hennes farmor att göra ett till Emmas kusin Theo också när han fyller 3 år. Så nu har jag alltså gjort ett andra familjealbum i storleken 6x6, ett riktigt kul format att scrappa. Och nu när det äntligen är klart, så kommer här bilderna på vad jag pysslat med på sistone :-)




























Nu blir det ääääntligen dags att börja på julkorten!!! Har inhandlat en del nya julpapper och bling som jag bara längtar efter att sätta tänderna i =)

Kommentarer
Postat av: Per

Hej Angel! Kan d bara vara snällo förklara hur du o Seth är släkt? Vi försökte, men orkade inte ;-)

2008-12-01 @ 23:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback