Partydress

Om 29 dagar är det nyårsafton och i år, som så många andra år, kommer det nya året att firas in på Madeira! Den underbara lilla gröna ön ute i Atlanten. Madeira har fått pris för bästa nyårs-fyrverkeri i världen och jag som har sett det ett antal gånger kan garantera att det verkligen är det bästa!! Det är något som måste upplevas!!


Det roliga med nyårsfirandet på Madeira är att det är den största festligheten på året och alla klär upp sig så fint, tjejerna i coktailklänningar och killarna i kostym eller smoking! Jag har varierat mellan  mina två svarta coktailklänningar de senaste åren men nu är jag så trött på dem så jag är sugen på nån ny. Och helst inte i svart, känns som det finns svarta klänningar i min garderob så det räcker. Allra helst vill jag ha en midnattsblå satinklänning och Asos har denna fina lilla dress som jag gärna vill ha!





Även denna klänning från Haléns tycker jag är jättefin! 599:- är också ett överkomligt pris! Men, den är ju svart.......å andra sidan gör paljetterna i klänningen att det lyser upp lite och inte blir som "den klassiska lilla svarta". Rosetten i midjan är pricken över i:et.



Kommentarer
Postat av: Penni

åh.. nu blir jag också sugen på en festklänning till nyår hihi :)

Postat av: Linda

Och jag med...hihi

2008-12-03 @ 13:21:49
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback