Pearlgirl is back!

Yep, ni läste rätt. Pearlgirl is back!!

Efter en tids bloggpaus är jag nu back in business igen. Jag behöver ju någonstans att lägga upp mina alster, och då är det pearlgirl-bloggen som passar bäst. Den andra kommer inte riktigt i rätt kategori.

Först ut i denna revival visas två LO´s som jag gjort till vårt album om Mexico-resan. Än så länge är det fyllt med 3 LO´s men fler projekt är på gång.

Först är en LO om min goda vän Emma som gifte sig i Mexico, och som var anledningen att vi åkte dit.



Till denna LO har jag använt mönstrat papper från Heidi Swapp som bakgrund, vit cardstock, rosa thickers, guldbokstäver samt spetsband. Även blommor och brads fick vara med!

Därnäst ett underbart foto från vår balkong på hotellet i Puerto Vallarta. Jag bara älskar dessa mönstrade papper som man så lätt kan använda som bakgrund till LO´s.



Till denna LO har jag använt mönstrat papper  från Heidi Swapp som bakgrund, målat med vit akrylfärg runt fotot samt thickers med bling.

Kommentarer
Postat av: Lisa

VÄLKOMMEN TILLBAKA! ;o)



Och tack för titten på dina underbara LO´s =)

Ha en fin dag!



Kramar Lisa!

Postat av: Penni

HÄRLIGT!! Jag följer ju den andra också ;) Men så kul at den här komemr igång nu också igen :-)



ses snart!



kram!

2008-10-20 @ 18:34:12
URL: http://penniscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback