Last night a DJ saved my life

Ja nu var det dags att boka av ytterligare några punkter i bröllopsplaneringen!

Har mailat runt till några olika DJ´s och nu har vi hittat en vi gillar och bokat honom. Kommer bli suveränt!! Så nu ska börja spåna lite på upplägget på festen. Jag tycker musiken är en sån viktig del för feststämningen så det går inte att försumma, klart jag ska vara med och bestämma hehe....

Så, BröllopsDJ.....check

Och efter mycket sökande efter en klänning till den lilla prinsessan som ska vara med i brudföljet, den lilla näbben, så har vi nu även hittat en klänning till henne! Den sötaste lilla klänningen  man kan tänka sig till en söt liten näbb. Åååh hon var så fin i den och så fort hon fick på sig klänningen började hon snurra runt så kjolen svängde :-)

Så, näbbklänning......check

Sen är även ytterligare en post klar i planeringen, men den kan jag inte avslöja riktigt än.
Måste berätta för R först att jag har fixat det. :-)

Nu, snabb lunch och sen köra svägerskan med familj till flygplatsen då de ska till Kanarieöarna på semester!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback