Pärlinspiration

Har funderat igen lite över hur jag ska göra med brudsmycken och det lutar faktiskt åt nu att jag ska göra dem själv.
Hade ju köpt ett smyckeset i förra veckan men jag var och lämnade tillbaka det idag. Det var ett halsband och örhängen med strass men inte i någon ädel metall och när jag har provat dem hemma så kändes de rätt "plastiga", så de fick åka tillbaka idag.

Så nu är jag inne på att göra nån form av pärlhalsband och sitter just nu och letar lite inspiration och kollar runt i de olika webshoparna för att se om de har de delarna jag vill ha.
Just nu spanar jag in inspiration på
Etsy, en portal för handgjorda grejer. Kolla in där, det finns hur mycket som helst!



Hittade t ex detta snygga halsbandet av denna säljaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback