Äntligen semester och bara 5 dagar till bröllopet!

Efter att ha jobbat hela sommaren har jag nu äntligen semester! jippiee!
För att fira att vi båda började vår semester i fredags åkte vi ner på stan och åt lite gott och gick sedan på bio för att se Linje 123 kapad. Den var faktiskt ingen höjdare, vi blev riktigt besvikna båda två så den filmen kan jag verkligen inte rekommendera.

I lördags hade vi sedan det sista toastmastermötet för att stämma av alla detaljer och nu börjar det falla på plats, och jag mitt lilla kontrollfreak vet att saker och ting är ordnade så då kan jag slappna av :) R åkte även ut en sväng i skogen igår för premiär av rådjursjakt. Tanken var att han skulle köra hem sen på kvällen men han ringde halv elva och sa att han hade skjutit en bock så han kommer inte hem förrän idag då den skulle flås och styckas. Min söta lilla jägare som kommer hem med kött till oss :-)

Men idag har vi desto fler saker att fixa så jag hoppas han kommer hem snart så vi kan bocka av dagens ärenden:

- Ringa festlokalen och göra ändringar för allergimat
- Skicka bordslayout till festlokalen
- Ringa frisören och boka om tiden för brudnäbben
- Gå till konditoriet och lämna in tillbehör till tårtan
- Hämta tågbiljetter
- Hämta ut mina linser och fixa till R's glasögon
- Köpa ny handväska till Bali
- Attestera mitt tidkort på jobbet
- Lägga in räkningar för betalning
- Shoppa på systemet
- Göra klart toakorgen
- fixa det sista på kyrkkorgarna
- Börja skriva i gästboken
- Maila TTD fotografen
- Fortsätta skriva på checklistorna

Med andra ord en hel del att göra och än finns det mycket kvar, men vi sparar lite till senare i veckan också så det inte blir allt för mycket på en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback