Dagen före.....

Nu är det snart dags för den stora dagen!

Idag har jag varit tre timmar på skönhetssalong och fixat naglarna samt fått massage. Sen i eftermiddags har vi dekorerat kyrkan med blommor och lagt ut alla dekorationer i festlokalen och det blir helt perfekt! när jag fick vara med och lägga ut dekorationerna i festlokalen blev jag genast mycket lugnare för jag vet att det då blir precis som jag vill ha det! Nu har vi precis ätit lite räkor med vitt vin och jag ska nu börja packa mina saker inför morgondagen så att ingenting glöms. Sen ska jag inta horisontalläge för min skönhetssömn.

Det kommer bli en helt underbar dag imorgon, dagen då vi gifter oss!
Jag har väntat på denna dagen länge och nu är den äntligen här!! Kram på er alla så hörs vi efter helgen!

Kommentarer
Postat av: jennie högberg

Idag gäller det!! ;-)

Postat av: monica

Lycka till och ha en riktigt UNDERBAR dag idag!!!



kram!

2009-08-22 @ 07:21:34
URL: http://leamon.blogg.se/
Postat av: landstoken

Hoppas att ni fick en underbar dag. Grattis till att bli Herr och fru .

Hälsningar

Helena

2009-08-23 @ 19:47:50
URL: http://www.landstoken/shop

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback