So you think you can dance?

Onsdagmorgnar har jag börjat bli väldigt trött. Och det har sin grund i att jag på tisdagkvällar kommer i säng väldigt sent eftersom jag ligger vaken och kollar på So you think you can dance. Jag verkligen älskar allt som har med dans att göra och dansarna i denna säsongen är helt otroligt duktiga! Det är helt galet vad bra de dansar, jag blir fascinerad varenda vecka över vad de kan göra, hur många olika stilar de behärskar osv.

Mina absoluta favoriter igår var när Brandon och Jeanine dansade en argentinsk tango och när Kayla och Kupono dansade modern, contemporary jazz. Titta själva får ni se, det är helt otroligt och de tar mig vid storm och får mig att bänka mig vid tv'n på tisdagkvällarna.





Två helt olika danser men så rörande båda två. Men Brandon och Jeanine är mina favoriter så jag hoppas de går långt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback