Fantastisk U2 konsert på Ullevi

Hemma från en härlig helg, eller ja vi kom ju hem i söndags kväll men ändå :)

I fredags åkte vi först till Halmstad och lunchade med mamma och brorsan och sen bar det av till guldsmeden för att hämta ut min ring. Ååååh den var så fin så jag tror jag smäller av!!! Jag blev riktigt nöjd med den och diamanten kom verkligen till sin rätta i denna fattningen. Jag har gått och smygkikat och provat den lite i helgen bara för att få titta på den lite till, men nu så ska den låsas in fram till bröllopet så jag inte provar den jämt och ständigt...my precious, haha.

Sen var det dags för U2 konsert i fredags kväll och det var riktigt bra!! De gör ju sån grymt bra musik och de var verkligen bra live och vi hade rätt bra platser så vi såg hela konserten.

    

Sen grillade vi uppe på Skansen kronan i lördags och tog en barrunda. Hamnade även på ett salsahak där vi tog oss en svängom.

   

Kommentarer
Postat av: nyfiken tärna..

åh...kan jag inte få komma o tjuvkika på ringen? ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback