Fiesta!

Oj vad denna vecka gick snabbt!! Mycket på jobbet och det känns som jag knappt varit hemma nåt på kvällarna. Det har varit alltifrån träning och husvisning till vinprovning och besök hos resebyrå. Så full rulle med andra ord.

Men nu är det äntligen helg och det är så skönt! Ikväll kommer några kompisar över och det blir Mexican fiesta! Den hemmagjorda guacamolen står på bordet, tortillas på värmning och Coronas på kylning och Tropical Latin Pool Party i högtalarna...............arriba! ;-)

Ni som känner mig vet att jag gillar att blanda drinkar, och vad är en Mexican Fiesta utan en margarita? Men typiskt nog hade vi ingen Cointreau hemma så det får bli en fusk-variant istället....Santa Marias Margarita-mix som jag aldrig testat innan så det blir spännande att se om den håller måttet. Så snart åker ismaskinen fram för nu ska här blandas Margaritas för fulla muggar!

Olé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback