Fin post idag

Idag hade vi fått fin post! Nämligen en bröllopsinbjudan som var sååå fin!
Och inte från vem som helst heller utan från min bror och blivande svägerska!!!

Nu visste jag ju i och för sig att de skulle gifta sig sedan drygt en månad tillbaka och jag har sneglat lite på inbjudan innan men nu fick jag se den live =) Så tänka sig att det blir två bröllop i familjen under samma år! Och dessutom bara med tre månaders mellanrum. Så pappa, nu är det hög tid att köpa ny kostym ;-)

Vill dock säga att vi hade bestämt oss och planerat först, just for the record =)

Jag ser verkligen fram emot deras bröllop men jag börjar känna mig liiiite smått stressad nu när de har kommit så långt i planeringen. Jag (eller rättare sagt VI) måste lägga på ett kol här nu.

Later.

Kommentarer
Postat av: Penni

Åh.. underbart med fler bröllop :)

Postat av: Angela

Jag som trodde det bara skulle bli vi =)

Men det ska bli jättekul! Då hinner man ju "öva" lite!

2009-02-06 @ 17:07:24
URL: http://pearlgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback