Härliga Helsingborg

I helgen var vi i Helsingborg hos ett par kompisar som nyss flyttat in i hus. Och de hade fått det jättefint, verkligen!
Och vi hann med en hel del......under tiden Rickard och Tobbe drog el och Johan målade så drog jag och Marie till Väla och shoppade! =) Så jag köpte lite födelsedagspresenter till mig själv och det blev även en runda inom IKEA. Jippieee!

Och såhär trevligt hade vi det på kvällen:



Vättern-kräftor



Och Moët & Chandon Rosé.......smaskens!

Sen såg vi på Melodifestivalen också (puh) :-) Men allvarligt talat..............vad har hänt?!?Det är knappt jag känner för att kommentera det men det var ju skandal!! Den bästa låten enligt mig var Marie Serneholts bidrag som inte ens gick vidare.....Alcazar var riktigt bra så de var värda sin plats......men de andra??? Caroline af Ugglas.......oh my.

Sen är det väl ändå dags för Ingela Pling att pensioneras??? Hon måste inse att det inte går att använda dessa rim i låtarna längra som i Scotts bidrag. "....motorn hackar"......."hon går i höga klackar".Kommentarer är överflödiga, you get the point! Får väl hoppas att det åtminstone är lite bättre denna helgen, annars kan det mycket väl bli så att jag kommer bojkotta resten av säsongen (inte troligt, men jag hotar med det) ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback