Pärlskapat

Efter en del papperspysslande så tog jag fram mina pärlgömmor i veckan som har legat nere ett tag.
Fixade först till ett halsband till farmor som gått sönder när hon trillat, så nu är det helt igen. Pärlorna i detta halsbandet köpte jag på loppis och det var då i ett annat halsband men de var så fina och jag tyckte de skulle passa lilla farmor så bra, så jag köpte det billigt, ändrade om designen lite grann och vips så var det ett nytt halsband som hon tycker jättemycket om och som alla hennes väninnor frågar var hon har köpt nånstans.
Så nu ska jag skicka det i dagarna till henne tillsammans med en liten alla hjärtans dag hälsning.





Och när jag satt och pillade med detta halsbandet blev jag så sugen på att göra ett till mig också så jag plockade fram lite silvrig kedja som jag köpte på Madeira i julas och gjorde ett lite längre halsband med kedja, sötvattenspärlor och snäckskalspärlor, samt facetterade glaspärlor, och voilá.....




Kommentarer
Postat av: Linnea Malivéz

Vem tycker du bär upp kläder snyggast, Mischa Barton eller Nicole Richie? :)



Kram

/LM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback