Filmtips

I min ensamhet igår blev det ett antal timmar framför datorn med fixande och trixande av massa olika grejer och jag hann även läsa ikapp lite av de bloggar jag brukar följa. Så nu är jag hyffsat back on track igen.

Sen såg jag även en riktigt rolig film som jag tänkte tipsa er om, The heartbreak kid. Det var en helt underbar romantisk komedi med Ben Stiller och Malin Åkerman och jag bara älskar Ben Stiller, han är sååå bra! Filmen handlade om "Ben" som inte har kunnat binda sig till nån tjej och träffar sen "Malin" och de gifter sig efter bara några veckor tillsammans.  Men på bröllopsresan inser Ben att den han gift sig med inte riktigt är som han trodde och träffar en annan tjej på sin bröllopsresa som han blir intresserad av. Mer än så avslöjar jag inte, ni får se resten själva.



När filmen var slut fanns det inget bra på tv så det blev till att rota i filmlådan. Och vad väljer man att se när inte killen är hemma??? Sex and the city, såklart ;-) Så det blev en fulländad kväll med två bra filmer!

Imorgon är det tillbaka till jobbet som gäller. Det är bara den envisa hostan kvar som vägrar ge med sig, men det får jag stå ut med, för nu vill jag inte vara hemma längre.


Ha en skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback