Lager av LO´s - del 2

Här kommer då den andra laddningen av LO´s. Det var väldans vad det var många som jag inte fotat! Måste bli bättre på att komma ihåg att fota dem så de inte blir liggandes.


För snart två år sen förlovade jag och R oss i Köpenhamn och jag var ju bara tvungen att scrappa om ringen. Så här har jag använt
detta fotot. Som sagt, jag älskar att scrappa med brunt och vitt!



Här har jag scrappat ett foto från vår förlovningsresa till Köpenhamn och även fått med vår annons så den är sparad!


Och en LO till scrappad från förlovningsresan :-)


Sist ut är denna LO scrappad om R som jag gjorde på förrförra Rottneträffen........jag vet, det var jäääättelängesen :-)
Men denna LO är en av mina favoriter! Jag älskar bilderna, färgerna och designen. Det roliga var att jag även vann pris för den på Rottne-träffen så det känns extra roligt!

Det var allt jag hade på lager för den här gången!
Jag får väl ta och gå igenom pärlgömmorna också för att se att jag inte glömt fota nåt smycke, fast nu var det i och för sig väldigt längesen jag gjorde nåt halsband. Just det, nu kom jag på ett halsband jag gjort men inte fotat. Har inte kommit på nåt bra sätt att fota det på.....kanske ska testa och köra det i scannern =)

Kommentarer
Postat av: Penni

Oj oj jisses vad mycket skapat!! :-D Underbart fint! Inte ens jag själv har hinnit göra en enda LO från möhippan..måste ta mig i kragen hihi.. kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback