Lite lyx i vardagen

I eftermiddag hade jag bokat in tid för lite lyx, nämligen ansiktsbehandling på Nuna i stan. Det är verkligen såååå härligt att skämma bort sig lite grann och bara bli ompysslad. Sen är det även enligt mig stans bästa salong, och Sara på Nuna tycker jag jättebra om! Och jag har provat en del olika salonger i stan men har nu fastnat för denna. Efter behandlingen går man därifrån helt utvilad och med så fin hy =) Det är ju ett plus att de använder Dermalogicas produkter där också som jag verkligen tycker är bra och använder själv!

Som ett ännu bättre avslut på dagen hade R köpt med sig hem årets första semlor från Skåres som vi smaskade i oss sen. Jag är ingen extremfantast av semlor, men det är ändå gott. Men Skåres semlor var så lustiga för de hade blandat i mandelmassa i grädden?!?! Det har jag aldrig varit med om tidigare. Jobbade på konditori för några år sen och då la vi minsann inte mandelmassan i grädden..........de ska ligga för sig. Kändes lite lustigt, men men, det smakade semla ändå =)



Till helgen ska vi till Göteborg (där alla heter Glenn ;-) ) och hälsa på R´s syster som nyss flyttat till ny lägenhet. Jag hoppas jag kan få med mig gänget ner på stan och kolla i lite affärer också. Det är ett måste att åtminstone ta en liiiiiten runda på stan. Är tillbaka först på söndag kväll, så det blir inga mer inlägg innan dess nu.

Trevlig helg, kära ni!


Kommentarer
Postat av: Penni

härligt! vill också gå på ansiktsbehandling!!

Postat av: Angela

Ja det var riktigt härligt! Kan verkligen rekommendera Nuna! Så testa dem!

2009-01-19 @ 20:52:05
URL: http://pearlgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback