Perfektionist........ja ibland

Ja, i vissa lägen är jag det. Vi satt igår och höll på att skriva en lista och helt plötsligt slutar pennan att fungera......typiskt. Så jag ber R att gå och hämta en annan penna. Första pennan jag skrivit med var svart och när R nu kommer tillbaka med en ny penna så upptäcker jag till min stora fasa att den är blå!!!

Jag: Men, snälla, jag kan inte skriva med en blå penna mitt i meningen när allt annat är svart!!!
R: Men vad spelar det för roll???
Jag: Men jag kan ju inte helt plötsligt börja skriva med en blå penna när jag i resten av sidan har skrivit med svart......
R: (stor suck)

Efter att vi kladdat igenom typ 10 pennor till hittade vi äntligen en som var svart!!!
Jag vet, jag kan vara lite kinkig med sånt ibland, men ni håller väl med mig om att det är viktigt att skriva med samma färg på pennan? ;-)


Yeah, yeah. Nu har jag satt R i arbete att koppla in den nya multiskrivaren vi köpte igår och sen ska jag testa att scanna in lite smycken jag inte hunnit fota. Ska bli spännande att se hur det blir!

Men nu pyser jag snart iväg och dansar linedance......yiiiiha!

Kommentarer
Postat av: Penni

haha.. kan inte låta bli att skratta.. jag kan höra dig säga att pennan är fel haha :-D kram!

Postat av: Angela

Penni: he he, sånt är ju viktigt, eller hur? ;-)

Kram

2009-01-29 @ 21:43:49
URL: http://pearlgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback