Roliga kommentarer

I helgen åkte vi tillsammans med svärföräldrarna till Göteborg för att hälsa på R´s syster  C som nyligen flyttat ihop med sin kille J. På söndagen skulle sen även hans föräldrar komma dit så vi skulle träffa dem också.

Så på vägen upp när jag kör så frågar jag svärföräldrarna om de träffat J´s föräldrar innan. Men det hade de inte så det skulle bli första gången de träffades. Då helt plötsligt säger svärfar till svärmor: "Ja, så det är bäst du skärper till dig nu!"
Och svärmor svarar honom tillbaka lite förnärmad"Det är väl du som får skärpa till dig."

Ha ha ha, vad jag skrattade. Det var inte precis den kommentaren jag hade väntat mig från dem.

Berättar mer om Göteborgsturen imorgon, då jag kanske också avslöjar nåt........

Men först måste jag bara berätta om dagens roliga kommentar. Den var helt klart bäst =)

Vi satt på fikarasten på jobbet och pratade lite om poker och jag tyckte vi kunde dra ihop en liten pokerturnering. Så vi snackar lite om Texas Hold´em osv och killarna börjar inse att jag kan en del om poker (nåja, lite i alla fall) och då säger M: "Angela verkar ju kunna en del om poker, så vi kanske ska spela klädpoker." Ha ha ha, visst! Där tänkte han nog lite fel...........Men jag kan gärna spela brallorna av dig om det är det du vill ;-)

Kommentarer
Postat av: Adde

Hmmm är arbetsbefriade volvo arbetare välkommna?/ Adde

2009-01-20 @ 17:00:49
Postat av: Angela

Adde: Självklart är arbetsbefriade volvoarbetare välkomna. Men det är frågan om du som är så bra får komma ;-) Jag hör av mig när det blir dags!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback