Dress fitting

Idag är det dags för min första dress fitting! Min klänning är lite lång och behöver läggas upp lite, så jag har letat efter en sömmerska som har tid att göra det, utan att vara ute i sista minuten. Och nu har jag äntligen hittat en, så det blir dags för det idag. Så först ska jag åka och låna underkjolen jag ska ha till och sen blir det dags för dress fitting no 1.....yaay!

Det är lite lustigt dock att varenda gång jag ska iväg och göra nåt med klänningen så regnar det ute....hoppas inte det är ett dåligt tecken!

i eftermiddag ska jag förhoppningsvis stämpla alla festprogrammen, fick ett ryck igår och satte mig och stämplade och embossade alla vigselprogrammen själv. Så det är riktig bröllopsverkstad här hemma!

Ha en fin dag och hoppas att molnen spricker upp lite idag så man får lite sol på nosen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback