Inspirationsfoton

Nu har jag suttit under en längre tid och tittat på vackra bröllopsfoton och har hittat några favoritfotografer som tar helt underbara foton! Jag har satt ihop några fotokollage som vi ska ta med till fotografen för att visa vilken känsla vi vill ha i bilderna, för jag vill inte ha bilder där vi bara står rätt upp och ner, stela som två pinnar. Jag vill att det ska vara känsla i dem! Och som fotografen Henry Chen skriver på sin hemsida:
Exploring your never-ending love story one image at a time,
for what is felt by two hearts should be captured as one.
Precis så vill jag att man ska känna när man tittar på våra foton.

Här kommer lite inspirationsfoton:











Bilderna är tagna av följande fotografer:

MLI Foto
Joakim Bjelm
Henry Chen

Jennifer Skog
Jason Q Tran
Allison Davis
PalosStudio

Kommentarer
Postat av: Penni

Underbara!!!

Postat av: Cecilia

Ja, jättefina. Förutom två kort i typ mitten... ;-)

2009-07-14 @ 21:27:26
URL: http://despinola.blogg.se/
Postat av: Angela

C: Känslan i dem är jättefina, och ni också.....sen är ju som sagt färgerna inte helt vår favorit....

2009-07-15 @ 14:10:23
URL: http://pearlgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback