En dröm i vitt!

I helgen var jag och mamma och kikade på bröllopsklänning igen. Nu har jag avverkat bröllopsbutikerna i Växjö, Alvesta, Vinslöv, Halmstad, några i Göteborg, Ängelholm och nu slutligen i Falkenberg. Och vet ni, jag hittade "min" klänning!

Den är alldeles, alldeles underbar och helt perfekt! Precis min stil med alla attribut som jag vill ha, såsom spets och pärlor. Mer än så säger jag inte ;-) Sen som pricken över i:et fick jag prova en slöja som passade helt perfekt till och jag blev helt såld! Så nu har jag två slöjor (köpte en för några veckor sedan också). Så behöver ni en slöja är det bara att säga till =)

Klänningen hänger nu hemma hos mamma och pappa i säkert förvar. Jag skulle bara gå och titta på den varje dag om den hängt här, hehe. Så nu kan jag titta till den lite då och då istället.

Utöver att jag hittade min brudklänning så var även jag och min tärna ute och tittade på klänning till henne och vi hittade en som matchar perfekt in i färgtemat och som satt jättefint på henne så nu är även tärnklänningen köpt!
Två poster avbockade i planeringen!

Kommentarer
Postat av: Penni

sååå nyfiken på era fina klänningar!! :)

Postat av: Penni

o vilken häftig grej där uppe till vänxter :) nedräknaren me like

2009-03-27 @ 13:51:56
URL: http://penniscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback