Inbjudningskorten

Nu har ni fått vänta länge...........men nu har alla inbjudningskort kommit fram ( i alla fall inom Europa) så här kommer de. Jag är sååå nöjd med dem!







Kortet är av Bazzil Bling Diamond där jag har stämplat vårt egengjorda monogram och sedan embossat på framsidan.  Stämpeln är beställd från mycards.se Runtom kortet är det sidenband i guld.
Bakgrunden på insidan är Webster´s pages Inspired Grace (som jag letade efter i två veckor innan jag fick tag i tillräckligt många papper) och sen vit linnemönstrad cardstock från Reprint.

Så, så ser de ut! Jag tycker jättemycket om dem och som ni kanske anar så är vårt färgtema vitt, rosa och guld - underbara färger!! Jag gillar speciellt vårt monogram som jag satt och knåpade med ett tag innan jag fick till det ordentligt, och tanken är att det ska vara genomgående i alla trycksaker på ett eller annat sätt.

Kommentarer
Postat av: monica

Mycket snygga!!!

Postat av: Penni

Dom är såå fina! O lyckliga jag har ett här hemma stående på byrån :-D

2009-03-27 @ 13:49:33
URL: http://penniscrap.blogg.se/
Postat av: Penni

Dom är såå fina! O lyckliga jag har ett här hemma stående på byrån :-D

2009-03-28 @ 12:23:00
URL: http://penniscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback