Musik ska byggas utav glädje.....

..........av glädje bygger man musik!

Sitter just nu med det angenäma problemet att försöka komma på fina låtar att ha under vigseln.
Jag vill gärna ha tre låtar (utöver psalmerna) och i stort sett två är bestämda men jag klurar på den tredje. Vill gärna ha en engelsk låt men har svårt att hitta den där perfekta låten.

Vi har fått tag i några solister som ev ska sjunga på vårt bröllop, men ska lyssna på dem först för att höra hur de låter. Och då ville de gärna att vi meddelar vilka låtar vi vill att de ska sjunga.

Så hela kvällen har jag suttit och kollat på Spotify och Youtube för att hitta den där perfekta låten. Det finns några bra alternativ men jag är inte helt bestämd än. Funderar bland annat på följande:

Fields of gold - Eva Cassidy
Songbird - Eva Cassidy
From this moment on - Celine Dion
Love of my life - Michael W Smith
Have I told you lately - Rod Stewart
This I promise you - N-Sync

Vad tycker ni? Nån av dessa eller har ni några bra förslag??

Kommentarer
Postat av: Penni

from this moment on!!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback