Skiing the Pearlgirl way

Puh, jag klarade mig helskinnad från skidåkningen.

Jag är riktigt stolt över mig själv, jag trillade inte i liften denna gången.
Gjorde dock en och annan vurpa i början och kände mig som Steve Urkel "Help! I´ve fallen and I can´t get up"

Men sen efter några åk gick det riktigt bra. Jag kom både upp och ner för backen och lyckades till och med åka liften själv! Wow!!! Sen åker jag väl inte snyggast i baken på mina Bambi-ben. R tyckte jag såg ut tanten i Sällskapsresan "Åh hej....(sväng), åh hej....... (sväng). Riktigt snygg stil om jag får säga det själv =)


Skiing the Pearlgirl way

I helgen postades alla inbjudningskorten och de verkar ha kommit fram ordentligt! Redan några som har hört av sig och jag är såååå glad för mina vänner som redan börjar planera in att de ska komma!!
Så i veckan när alla borde ha fått sina kort (förutom möjligtvis de som skickas över Atlanten) så kommer det bilder här, så håll ut!!

Kommentarer
Postat av: Penni

åhh jag är så avis!! vill väl med åka skidor! Spela roll hur man ser ut ;) huvudsaken är juatt det är skoj :)



kram!

2009-03-17 @ 12:40:07
Postat av: Linda

Äsch, huvudsaken är att man kommer nerför backe, LEVANDE!!!! hihi

Spännande...håller utkik efter nästa uppdatering ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback