Ny layout

Jag kom just på att jag inte har visat något av det jag scrappade på Rottne-träffen för en månad sedan. Så nu är det hög tid att visa lite av vad jag gjorde. Och för skojs skull tänkte jag börja med att visa det bidraget som jag faktiskt vann omröstningstävlingen med. Så tack alla ni som röstade på mig! Det är jättekul att det är fler än jag som tycker om mina alster.



Jag scrappade bara bröllopsbilder och honeymoonbilder på träffen för att få lite till bröllopsalbumet, så jag tyckte att vår söta lilla brudnäbb skulle scrappas om. Denna LO satte jag sedan upp på canvas och gav till henne på 4-årsdagen och hon blev så glad! Jag älskar de underbara blommorna från Prima marketing, jag kan helt enkelt inte få nog av dem :-)


Kommentarer
Postat av: jennie högberg

förstår att den vann!!! :-D den är sååå fin!!

Postat av: Linda

Helt underbar!

Denna har jag väntat på att få se ;) Fick ju veta samma dag att du vunnit :) Och nu förstår jag varför!

2009-11-22 @ 12:49:30
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: monica

Ja den är helt underbar!!! Det var ju det vi sa - att du skulle ta hem priset ;-)



kram!

2009-11-22 @ 14:55:00
URL: http://leamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback