Barnkort och plommonchutney

Den sista tiden har det inte blivit så jättemycket pysslat, men dock lite smågrejer här och där.
När vi var på bröllopsresa fick makens kusin en liten pojke och självklart scrappade jag ihop ett kort som vi skickade till lille Isak tillsammans med lite söta bebiskläder.



För två veckor sedan var vi och hälsade på våra vänner i Helsingborg som fått det så fint i sitt hus. Till dem scrappade jag ihop ett ljus och tändsticksask till dem i lite höstiga färger. Sen vet jag ju också att värdparet gillar brunt, så det fick bli utgångspunkten i färgskalan :-) De fick även en burk av min hemmagjorda plommonchutney (husligt va?).

 


Kommentarer
Postat av: jennie högberg

så snyggt! och gott låter det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback