Friday night = Ladie's night!

Idag har jag verkligen inte gjort många knop. Har varit ledig idag och passade på att ta sovmorgon, blev dock lite längre än jag tänkt när jag vaknade och såg att klockan var över 11. Men nu känner jag mig utvilad!

Eftermiddagen idag har mest bestått åt att gå igenom resten av bröllopsbilderna och äntligen skickat iväg en del bilder för framkallning samt tackkorten! Så nu hoppas jag att jag får bilderna nästa vecka så jag kan ha till kommande helgs scrapträff.

Nu ska jag snabbt en sväng till scrapbutiken för att inhandla en sak jag ska fixa imorgon, visar när det är klart. Sen blir det till att göra sig i ordning för ikväll ska jag och min vän på Ladie's night!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback