Ladie's Night och skissbok

I fredags kväll var jag och ett gäng trevliga tjejer på Ladie´s night, en upplevelse utöver det vanliga.
Tänk er att ni samlar över 3000 tjejer i blandade åldrar i samma lokal, släng sedan in lite snygga killar, lite sång, lite dans, lite naket - där har ni Ladie´s night!

Vi hade en jättekul kväll och ibland förvånas jag av mig själv. När jag står skumt och tittar på de "äldre damerna" i publiken som har fått ett glas vin för mycket och står och shakar loss till Stenmarck medan jag i andra stunden själv står och sjunger med i "Jag vill vara din Margareta". Ibland rycks man bara med helt enkelt! Hur eller hur var det en lyckad kväll och jag kom såpass nära Martin Stenmarck att jag kan avslöja att han för kvällen hade ett par kalsonger av märket Calvin Klein.....kläm på den ni! (man ser rätt mycket när man står precis bakom skivsigneringen ;-) ) Vill ni kolla in killarna så har
Monica en fin bild i sin blogg.

Jag lovade ju er också att visa helgens pyssel. Mestadelen av helgen gick dock åt till att rensa och sortera bland alla mina pysselgrejer, så nu har jag fått fin ordning och reda i alla lådor! Men det blev lite pysslat i alla fall. Jag köpte en liten anteckningsbok som jag tänkt att ha som skissbok där jag kan rita ner snygga layouter eller bara kladda ner allmän inspiration. Så jag scrappade en liten Kinabok som jag hittat hos Landstoken. Såhär blev den:

 
Före                                                     Efter

Denna veckan är det fullt upp på jobbet och förmodligen en hel del kvällsarbete också då vi har en deadline på fredag. Så det kan nog bli lite tunnare med blogginlägg i veckan. Men håll ut, snart kommer fler inlägg om bröllopet!


Kommentarer
Postat av: jennie högberg

hihi tänka sig vilken info.. att se vilka kallingar han hade!! ;) Lovely hihi



Snygg skissbok! får se den på fredag hoppas jag :)



kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback