Hemma igen

Nu är vi hemma igen efter två helt underbara veckor på Bali där vi spenderat vår bröllopsresa!

Bali är verkligen en helt fantastisk ö med mycket att se. Vi har haft otroligt bra väder, 30-33' och 25-28' i vattnet. Alla människor på ön är väldigt vänliga och man blir varmt mottagen vart man än går. Vi har sett otroligt mycket fint och njutit av solen och bara kopplat av i varandras sällskap. Bättre än så här kan det inte bli :-)

Så nu är det bara till att ladda in alla korten från resan så ska ni få se lite mer. Just nu njuter jag av att se bilderna från vårt bröllop som vi har fått.....de är så fina och det är helt otroligt så fina vi var hehe. Ja man får faktiskt skryta om hur vacker man var på sitt eget bröllop ;-)

Idag är näst sista semesterdagen för oss, det känns som det var evigheter sen jag jobbade. Så jag ska njuta till fullo denna helgen. På lördag ska vi runda av allt bröllopsfixande med ytterligare en fotografering. Det är dags för Trash the dress! Så vi får se hur mycket jag trashar klänningen (om jag känner mig rätt så blir det nog väldigt försiktigt). Men det ska bli kul att få ta på sig klänningen en gång till och njuta av stunden och låta sig fotograferas än en gång!

Tack alla söta för de fina kommentarerna!


Kommentarer
Postat av: jennie högberg

åhh så nyfiken på trash bilderna!! vil lockså ha såna!! hihi..



kram!

Postat av: Caroline K

Welcome Back! Måste höras snart så du får berätta mer om resan. Ha en bra helg.

2009-09-11 @ 14:31:04
Postat av: monica

Spännande! ser fram emot att få se fotona sen ;-)

2009-09-13 @ 14:58:49
URL: http://leamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback