1-årig bröllopsdag

I helgen som var firade jag och maken vår första bröllopsdag tillsammans! Och för att fira lite extra denna minnesvärda dag så hade vi bokat in oss på 5-stjärniga Hotell Renaissance i Malmö för en mysig weekend.
Hotellet var riktigt fint, nybyggt i år och jag blev helt kär i inredningen! Vårt rum gick i en blandning av lila och grönt och alla inredningsdetaljer från fåtölj till matta och kuddar, allt följde samma färgtema. Riktigt snyggt och fräscht rum!



Så nu har jag blivit sugen på att få in lite lila i hemmet. Skulle nog passa bra till hösten också.

Väl i Malmö när vi checkat in på hotellet begav vi oss ner på stan, som låg närmare än vi trodde då vi bodde precis vid Lilla Torg. Passande nog var det Malmöfestival när vi var där nere så det var massa jippo och folk på stan, riktigt härlig stämning!

Efter en bit mat på fredagkvällen styrde vi sedan stegen mot Stora Torg där vi först tog en tur i Pariserhjulet i skymningen (romantiskt så det förslår) och sen var det konsert med Anna Bergendahl. Jag gillar verkligen henne som artist och tyckte hon var riktigt bra på scen så jag blev jätteglad att hon var där. Här sjunger hon Have a heart, som hon sjöng vid Idol-audition.




Sen blev det självklart lite shopping, goda middagar och drinkar med älsklingen så vi hade en helt underbar helg i Malmö. Hit åker jag gärna igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback