Back on the web

Åh, nu är vi inflyttade i huset och har kommit på plats. Och vi har även fått Internet igen efter att ha varit utan i typ en månad. Jag får erkänna att jag haft lite internet-abstinens av att inte kunna kolla mail, gå sin bloggrunda etc. Så nu har jag hunnit ta igen allt det och det är dags för en uppdatering av bloggen.

Flytten gick riktigt bra även om vi flyttade den varmaste dagen under hela sommaren. 33 grader varmt var det den dagen flyttlasset gick, puh. Men nu en månad senare har vi fått alla möbler på plats och bara några ouppackade kartonger kvar. Nu är det lite småpill som väntar och det närmaste är att fräscha upp badrummet lite. Vi behöver mer förvaring i badrummet nere så vi ska inhandla ett badrumsskåp. Kruxet är att vi inte hittar nåt som matchar de skåp som finns där idag så det blir nog till att byta ut de luckorna. Det blir en tripp till IKEA i helgen så vi får se om vi lyckas pussla ihop det.

Typiskt nog så funkar det inte att ladda upp bilder nu, annars hade jag bjudit på en bild på huset, men det får vänta tills nästa inlägg istället då!

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback