En liten lista

Just nu är jag på resande fot och befinner mig i Eskilstuna för diverse möten. För att fördriva tiden lite här i min ensamhet på hotellrummet bjuder jag på en lista jag hittade hos Jennie

Senaste
Låt du hörde: Nån låt med Micael Bublé
Film du såg: A-team
Mat du åt: Varm korv
Kram: En gammal kollega jag stötte på här i Eskilstuna idag
Puss: Maken ♥
Känslan: trötthet
Resa: Eskilstuna :-)
Glädje: lite allt möjligt
Dröm: att jag försov mig..
Person du träffade: tjejen i receptionen haha 
Personen du pratade i telefon med: mamma ♥
Personen du fick sms av: KappAhl
Gången du var utomhus: för två timmar sen
Gången hela din familj åt middag tillsammans: oj, om vi ska räkna hela min familj så var det någon månad sen!
Saken du köpte: julté

Allmänt:
Ska bli skoj: att fira lillejul med min familj i helgen ♥
Ska inte bli skoj att: hinna med allt som ska göras före jul..
Sparar till: inget speciellt just nu
Pålägg som gäller: rökt skinka
Önskar att jag var bättre på: att ta för mig lite mer
Dagens dryck: vatten
Vad saknar du: just nu min man
Ett band:  Donkeyboy rullar ofta i cd-spelaren
Vad har du gjort idag: haft introduktion till vårt nya produktionssystem och träffat massa koreaner
Brukar du svära mycket: nej
Hur tidigt stiger du upp: 06-06.30
På helgerna: 09-10
Vad ska du göra ikväll: läsa en bok
Hur många timmar sover du per natt: ca sju
Bästa saken som hände mig förra sommaren: att jag gifte mig med min fina man ♥
Favoritplagg i garderoben just nu: mina supersnygga nya pumps som jag ska inviga i helgen!
Längd: 1.68
Vikt: hemligstämplat
Byter gärna garderob med: Lauren Conrad
Byxa eller kjol: kjol är alltid fint men det blir mest byxor
Senast utlästa bok: Hypnotisören av Lars Kepler, kan rekommenderas!
Mitt hus kan beskrivas som: nytt, gammalt och lite design
Mig själv med tre ord (just nu): lycklig, förväntansfull och glad
Jag tränar: lite mindre än jag borde


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback