Sushi and wine

Äntligen fredag!!! Denna veckan har det varit full rulle, som vanligt. Har haft en massa på min "borde göra-lista" men har inte hunnit bocka av så mycket än. Så nu i helgen måste jag fixa lite julklappar till familjen och planera knytis-listan då vi har lillejul hos oss nästa helg. Så imorgon blir det en shoppingdag på stan med maken för att fixa de sista klapparna.

Men nu är det fredag och då lyxar jag till det lite. Maken är på julfest med jobbet så jag är hemma själv ikväll. Då brukar jag lyxa till det lite med att köpa hem sushi, yummie. Men sen blir det en sväng till Jennie för att kolla Idol och fixa lite julkort. Även hennes make är på julfest.....hmm de jobbar i samma bransch och har julfest samma dag. Nån ny branschstandard kanske?

Nähä, nu ska jag hälla upp mig ett glas kallt vitt vin och inta min smarriga sushilåda. Har jag sagt att jag ääälskar sushi? Happy Friday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback