Vart tog hon vägen?!?

Ja det kan man verkligen undra....

Men nu är jag tillbaka efter en tids bloggpaus, redo med massa ny inspiration! Jag har varken haft tid, lust eller ens inspiration att blogga den sista månaden och då är det ju ingen mening. Det måste vara kul! Så istället för att blogga har jag istället passat på att läst massa andra bloggar, har dock varit lite dålig på att kommentera men det ska det bli ändring på!

Så första inlägget för i år, såhär den 8 februari blir en LO som jag gjorde till bröllopsalbumet i helgen när jag och fina
Jennie hade scrapdag! Och fotot jag har scrappat i denna LO är passande nog min profilbild här på bloggen, så vad passar väl bättre än att starta med det!



Layouten fick jag inspiration till på Nook där en tjej hade scrappat så fint, så jag har nästan liftat rakt av. Det fina fotot på mig är det duktiga Jennie som har tagit.


Kommentarer
Postat av: Linda

Superfin! De papprena är ju klockrena till bröllop :) Har också det kitet liggande, kanske skulle ta fram de?!

Har kikat in här med jämna mellanrum och undrat vart du tagit vägen ;)



Kram

Postat av: penni

Den är sååå fin! O underbart att få sett den LIVE ;) Jag borde aldirg slutat med nook där.. då had ejag också haft de fina papperna till mina bröllopsbilder ;)



Kram!

2010-02-12 @ 13:34:58
URL: http://penniscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback