It's a girl

I helgen var det inte bara det underbara kronprinsess bröllopet som förgyllde vardagen.
I lördags kväll ringde R's syster och bad oss komma upp och passa lilla E. Det var nämligen dags för dem att åka in till BB för att föda sitt andra barn. Så mitt under kronprinsess-bröllopets middag fick vi packa en liten nattväska för att bege oss upp till svägerskan och spendera natten där för att passa lilla E.

Igår eftermiddag kom så en söt liten flicka till världen! Så nu har maken än en gång blivit morbror och jag blivit moster (nu är inte R's familj så mycket för titlar men jag titulerar mig själv moster i alla fall ;-) )

Så idag efter jobbet åkte vi upp till BB för att träffa den lilla nyfödda och det lilla miraklet var så litet och fint. Och både lillan och mamman (som för övrigt fyller år idag!) mådda bra. Så vi fick mysa bebis en liten stund ikväll och det är lika mysigt varje gång.


Såhär liten och fin var den lilla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback