En speciell dag

Äntligen blir det ett inlägg! Har haft lite strul med Internet och blogg.se men nu verkar allt funka som det ska igen.

Tänkte visa ytterligare en LO jag gjort till bröllopsalbumet, "En speciell dag". Jag tycker så mycket om detta fotot för jag kommer precis ihåg hur det kändes när vi tågade ut ur kyrkan.
All nervositet hade släppt, vi hade äntligen sagt JA till varandra inför alla våra närmaste och när sedan Mendelssohns pampiga bröllopsmarsch spelades på orgel var det ren och skär glädje när vi tågade ut ur kyrkan.

 
Har en annan LO på gång men har inte riktigt bestämt riktigt hur den ska se ut så den får ligga och vila lite. Så i väntan på inspirationen till LO'n ska jag ta och knåpa ihop ett födelsedagskort nu istället!

Kommentarer
Postat av: penni

Så snygg!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback