Prinsessan och grodan

Vilket härligt väder det har varit i helgen! Strålande solsken och krispig kall luft med lite aning av vår.
Igår var det marknad här på stan så vi var nere en sväng och strosade mellan de olika knallarna och shoppade lite. Var även inne på Gallerix och fick vår förstoring av bröllopskort inramad så nu äntligen är den uppsatt i sovrummet!

Idag har jag haft en riktig slappedag hemma, sovit ut, pysslat runt lite, plockat tvätt och så. Och sen till dagens höjdpunkt då jag och vår lilla brudnäbb gick på bio för att se Prinsessan och grodan som hon längtat efter att se länge. Och nu äntligen blev det av. Så vi lyxade till det med popcorn, läsk och en burk bilar. Emma var nöjd som få och både hon och jag tyckte om filmen. Det är kul att se tecknade filmer för ovanlighetens skull :-)

Nu blir det dags för The Hills, sen The city och sen är det säsongsstart av Gossip Girl så en perfekt tv-kväll!

Till sist så passar jag på att visa lite kort jag gjorde till Alla Hjärtans dag och till maken på vår förlovningsdag i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback