Arte Espina

Jag har ett tag kikat efter en dörrmatta att ha i huvudentrén men inte riktigt hittat vad jag hade tänkt mig.
Så efter lite googlande på mattor hittade jag en riktigt snygg matta. Då mitt hjärta slår ett extra slag för just saker med grafiska mönster och bokstäver på så slog det några extra slag när mina ögon fick syn på denna! Gick och suktade efter den ett tag men så i söndags slog jag till och klickade hem den. Supersnabb leverans var det då mattan levererades redan i tisdags, så ett extra plus för det så man slipper vänta när man väl beställt nåt.

Mattan heter Home och är av märket
Arte Espina som gör otroligt snygga mattor. Så nu ligger den i hallen och lyser upp tillvaron och jag kunde inte varit nöjdare. Den finns i flera mått, jag beställde mellanmåttet på 64x97cm och då kostar den 670:-. Finns att köpa på Ullmans mattor

 
Bild lånad från Ullmans mattor


Kommentarer
Postat av: jennie

den är riktigt snygg irl också.. sugen

Postat av: Johnnyeline

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2012-05-11 @ 10:43:09
URL: http://johnnyeline.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback