På jakt

Nu har hösten verkligen kommit, löven på träden är härligt gula och det viner i husknutarna av höstvinden.
Vad är då bättre än att sitta inne och kura ihop sig i soffan under en härlig filt med en varm kopp té!

Just nu är jag på jakt efter två plädar att ha uppe i gästrummet. Temat för gästrummet är New England stil och jag har tänkt mig en beige eller grå filt med vita stjärnor.

Denna fina Westchester pläden från
The Home ser riktigt fin ut! Även den blåa pläden är jättefin. Kostar 795:- host The Home


Bild lånad från The Home

Sen finns förstås den fina Flag Throw från Lexington som är helt underbar! Kvalitén verkar vara precis den jag är ute efter, mjuk och gosig. Kostar 1195:- hos Lexingtonshop.


Bild lånad från Lexington

Finns det fler liknande plädar där ute till en lite billigare peng? Tipsa gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback